Sunday, December 27, 2009

Rasa



Ada satu peristiwa membuatkan saya sedar banyak perkara...
Jangan percaya pada si "dia" 100%..
Jangan nak tunjukkan yang kita sayang and cintakan dia 100%...
Sebab bila kita kecewa,sakitnya teruk..
Kita yang sakit padahal si "dia" takde rasa pape pun...
Dia akan seronok sebenarnya bila tengok kita macam nih...
Konon macam menagih cinta dia...
Tergila-gilakan dia...
Hehhehehe...
kesian pada diri sendiri...
Bertahun-tahun makan hati...
Si "dia" seronok jer hari-hari....
Makan kenyang,tidur lena...
Tak perlu tunggu orang macam ni..
Mungkin ada sedikit cinta bekas dari yang lepas...
Cinta pertama,mana boleh lupa..
hehehe...tapi saya lupa sebenarnya..
cinta pertama,bukan cinta yang terakhir...
cinta yang sebenar...
cinta yang berkesan di hati kita...
Saya lupa banyak perkara...
Saya lupa pada orang-orang yang berdiri teguh di sebelah saya..
tak habis-habis memberikan nasihat...
memberikan pandangan...
saya patut dengar cakap diorang dari dulu lagi...
hahahaha
orang degil n rebel macam saya mana bleh nak lentur...
terhantuk seratus kali pun masih cakap tak sakit...
bodoh takleh nak ajar...
ok..cukup kutuk diri sendiri...
nak puji pulak...
walau pun dah terlambat...
saya sedar akhirnya....
buang si"dia" jauh-jauh....
jauh sampai tak boleh capai...
jauh sampai tak nampak...
sekarang yang ada cuma simpati...
simpati...
simpati...
simpati...


ok tata...saya dah gembira skang...lebih gembira dan rasa lega walau pun single...hehehe...nak jugak promote tuh...lempang meh..

No comments: