Thursday, December 31, 2009

Goodbye 2009




Pejam celik pejam celik, lip lap lip lap, pung pang pung pang...dah sampai hari terakhir dalam 2009..cepat je masa berlalu..
sedih dan gembira bercampur baur...banyak peristiwa yang berlaku....
tapi bukan semua yang boleh dicoretkan di blog nih...
kena tapis2 sket...
hehehehe...
jom kita imbas kembali peristiwa-peristiwa yang berlaku pada 2009;


1.blog "when my heart speaks" sudah berusia 1 tahun pada bulan disember...yeaayyy...(tak wat besday party pun utk blog neh..sian dia)..

2. BFF saya Intan Zurina Tajuddin mendirikan rumah tangga,atap,pintu, dapur dsb pada July lepas..hehehe..saya jugak wat pertama kali menjadi pengapit..







3.BFF saya Cik Izan telah betunang dengan jejaka idaman Irwanda....




4.ramai member2 sekolah saya yang berkahwin-wan sajidah,shahira,yushida,

5.yang bertunang pun ramai-rose errr....sape lagi ekk...tp ramailah..hehehe..




6.saya telah bertukar ke pejabat baru,bos baru,staf baru....n yg paling penting happening n best gler tempat neh....








7.The Team ditubuhkan secara rasmi(sebelum ni memang dh lama wujud cuma ahli2 masih tak rasmi).






8.Maksu saya akhirnya bertunang dan akan berkahwin February 2010...yeayyyy...

9.member-member dapat baby tahun ni-liya,finas..dan juga yang sedang pregnan..




10.Saya pulak single sepanjang tahun....heheehe


itulah antara peristiwa-peristiwa yg berlaku sepanjang tahun 2009...azam saya tahun ni tercapai ker???hehehehe..rasanya banyak lagi yang belum disempurnakan...so azam saya tahun 2010 adalah untuk sempurnakan azam-azam yang masih tertunggak...ingat kes je ke tertunggak..azam pun ada jugak yang tertunggak tau..semoga tahun 2010 akan membawa sinar baru dalam hidup saya dan semoga saya akan berubah menjadi orang yang lebih baik dari tahun ni...amiiinnnnn...korang pun kena berubah jadi yang lebih baik tau..hehehehe...kita sama-sama jadi baik...




GOODBYE 2009...

WELCOME 2010...



4 comments:

ddyana said...

hepy bew year jugak buat cik epal

@xiM said...

selamat tahun baru!!

yang single bila nak berpunya neh..hehe

ddyana said...

mengikut kiraan beta..yang single akan berpunya pada 12 jamadilakhir tahun gajah..huhuhuh

en_me said...

ader calonn blomm.. ehehe