Monday, December 6, 2010

NATRAH

Semasa Kak Rini ajak saya tengok teater,saya macam..errkk!!!!…apamimpiperempuanninaktengokteater…ati merungut-rungut tak puas hati.Dalam idup saye selama 21 tahun *eceh* ni kan,baru sekali jer tengok teater.Itupun kat Actor Studio…muka penuh konpius tak paham.Kalau suh becinta I faham….huishhh….

CIMG1699

1st time tengok teater di Istana Budaya memang berdebarkan.Berdebar tengok orang lain pakai cun melecun tapi kita pakai simple glerrr.Berdebar dengan berharap saya tak buat hal tido masa tengok teater neh…oiiii..jangan buat hal tido kau.Meroyan sepupu I tengok sorang –sorang.Apa-apa pun NATRAH best.Boring sket time monolog tu jer sebab saya tak paham..hehehehe..kita buta seni sket so mintak maap la ek.Yang lain memang best dan tengok Remy Ishak menari sumbang sumbing..hehehe…memang terbaik la REMY!!!!!….. Lepas ni teater akan termasuk dalam agenda saya untuk tahun 2011..

 

CIMG1725“ Susah payah tau ambek gambo neh”

1 comment:

wienie said...

sesekali harus beralih/bertukar angin...(tapi jgn ajak sy bekarok ekk...) lalala...