Thursday, March 4, 2010

Masalah negara melanda hati orang tersebut

Isu sensitip nih....
Ati tetiba nak terguris..hehehe..
I kan over sket...
Macam ni citernya...
Korang ada terasa tak kalu sesape cakap korang ni gemuk??
Ke saya je yang tak normal asik sentap sorang-sorang..
Fine,saya agak cumil..yelah yelah,nak ngaku la ni gemuk sikit..
Tak kesah pun kalu kawan-kawan rapat nak cakap macam tuh...
Hati ni tak terguris or terasa sangat..
tapi,kalu yang tak rapat ngan kita pastu selalu cakap ko ni gemuk la,kuat makan lah,naik moto tayar pancit la dan sebagainya..
Sekali sekala ok la kot...kalu hari-hari mau tak benanah telinga..
Ikutkan ati,sepak je molot dia kan..
Pastu sumbat garam kasar..
Bior tersedak...
Apa masalah dia ntah kalu kita ni gemuk..
Dia yang masuk hospital ker...??
Baju dia ke kita pakai sampai koyak??
Takpun makanan dalam peti ais umah dia abes kot??
Nak gak tau apa masalah orang-orang macam ni..
Ada sape2 tau tak???
Mai habaq kat cheqqq...


4 comments:

proud parents said...

ko ckp je kt dia "aku ade mintak duit ko ke" or ko cakap kt dia.."mak aku kaya..bagi makan banyak..mak ko kaya?" hahahaha..

ddyana said...

hahahha..aku akan praktikkan..lalalal

@xiM said...

ntah
macam kita susah kan dia kan
kan kan
kan..

ddyana said...

tu la pasal..lain la kita mkn dia jadi gemuk kan..kalu mcm tuh..leh la nak marah2