Saturday, November 14, 2009

Kenapa dan sebab-sebabnya



Sebab-sebab saya tidak update blog lebih 2 minggu;

1.Saya sangat bz di ofis.
Keadaan kat opis jadi kucar kacir.Saya duk terkejar-kejar simpan fail,susun fail,update tarikh n etc..Ingat senang ke nak mengelentong auditor tuh.hanya yang pakar jer leh wat..hahaha...tapi lega sungguh bler audit dah abes..yippiiii...


2.Ada berlaku kecurian di...
Saya takleh komen panjang tentang hal ni...no komen n no camera plizzz..kalu saya jumpa orang yang mencurik tuh,memang truk la nasib dia..menyusahkan orang betul.


3.Di rumah
Balik keje trus tido dan rehat..dah takde masa nak tengok2 tv bagai.Tido dapat merehatkan otak..


4.Facebook
Hehehe..yang ni sentiasa ada masa..al maklumlah,tanaman dan ikan-ikan perlu dijaga...ketagih tahap menggigil-gigil kalu tak dapat sehari..



Perkara-perkara yang dah lama saya tak buat;

1.Lepaking
Saya dah lama tak lepak dengan member.Makan dan minum kat mamak n menggemukkan badan..hehehe..tetiba me trus jadi kuyus.hahahaha..poy poy je i ni.





2.Karoke..apa tuh???
Tengok,sampai karoeke pun dah tak tau apa benda..nampak sangat dah lama tak wat keje murni ni..siannya..





3.Makan di Chillis.
Waaaahhh...lamanya tak makan kat Chillis..kesedapanya.keenakannya,lemaknya..aduuhhh..parah neh..





4.Trening
Semenjak dua menjak tiga menjak ujan renyai2 dan sekali sekala lebat neh,trening tak dapat diadakan..takkan la nak main tengah2 ujan kan..ujan ok lagi,takut di sambar petir ajo..hehehe..rindu gler kat The Team..mmuah mmuahhh.




itu saja wat hari..kita sambung di edisi akan datang..tenkiu..

2 comments:

ayang ati said...

yang paling rindu pada yang nombor 3.
jomla....

ddyana said...

ye...rindu akak jugak