Monday, November 16, 2009

Hati saya rasa macam ni hari ini

Salam 1 Malaysia.


1.Korang rasa-rasalah kan,kalu dapat 2 kad jemputan kawen dari orang yang sama,pastu saya tak datang majlis tuh,agak2 saya kena lempang x?


2.Saya rasa bersalah sebab tak dapat datang ke majlis petunangan BFF saya 28 Nov ni..


3.Raya Haji kali ni balik Ipoh sebab ada kenduri..biasanya raya kat KL jer..


4.Mak merajuk semalam...saya pening paler ni tak tau nak pujuk..


5.Besday dedi 23hb Nov..hadiah tak bli lagi..tak tau nak beli apa memendangkan duit tak brape nak ada skrang.Gaji lambat lagiii...


6.errrr....errr.....

3 comments:

zielalala... said...

oh sgt sedih ok yana xleh dtg..uhuk

@xiM said...

kalau rasa bersalah sila hadirkan diri di majlis sambut menantu adik da hujung minggu ni di terengganu.sekian maceh..:)

ddyana said...

kalau axim amik org..ok jer..hehehe