Tuesday, October 27, 2009

aduh...



saya saket gigi+gusi bengkak..
jangan kaco saya..
nanti kena lempang...
jangan makan benda yang rangup or keras sampai
leh kuar bunyi krup krup..
nanti saya jeles,saya sepak bontot orang tuh..
jangan makan nasi depan saye sebab saye dah 3 hari x makan nasik..
(eleh..baru 3 hari dah kecoh..)
akibatnya aneh barangsiapa yang makan nasik depan saya..

heheeheh

idakla saye buat macam tuh...
cuma...
korang akan nampak kedengkian saya meluap2 jer...


sekian,terima kaseh..


2 comments:

wienie said...

ooooh...patutlah cik yana cumil nih tangan ye menutup mulut...
baru ku tahu punca ye...
emmm...nyum nyum nyum sdp ye pizza nih...huh sdp sgt...
jom i belanje u mkn jom...:)

zielalala... said...

cite skt gigi/gusi ni dr kt keje kt kl lg dh dgr ni..g la cepat cabut..merana wehh..kt dh selamat..fuhhh