Wednesday, July 15, 2009

Kisah dia dan dia





mari kita renung-renungkan dan selamat beramal!!!!


celamat petang...
arini kat opis sibuk tapi tak sesibuk smalam..
tapi dalam sibuk-sibuk tu sempat gak nak citer neh..
nak citer pe??...emmmm
macamni dan macam-macam..


situasi 1
saya sangat berpuas ati dengan keputusan bos saya tadi..
tersangat puas ati..
memang setimpal dengan apa yang dia dah wat..
cukup saya katakan perbuatan dia amat meloyakan..
apa yang dia buat memang melampau..
18 tahun adalah satu tempoh yang hampir kepada maksima..
tapi DIA langsung tidak menunjukkan muka sesal tapi boleh lagi jalan mendabik dada..
memang melampau,saya harap dia dapat mendapat hidayah sebelum mati..Kesalahan yang dia lakukan hampir/memang tidak boleh disamakan dengan kesalahan sepuluh orang pengedar dadah yang mengedar 1000kg dadah setiap sorang..faham bukan!!!kalau tak faham,sila google.



situasi 2
apa yang anda rasa bila orang yang anda kenal tau dia nak mati bila??ni bukan citer Final Destination ok...bila dengar benda macam ni,tetiba bulu roma saya meremang..sangat menakutkan..cara mati pun agak menghibakan..tapi sekurang-kurangnnya dia sempat bertaubat..kita ni yang tak tau bila mati sempat tak bertaubat??...Ya Allah..sangat menggerunkan..nauzubillah..mintak dijauhkan daripada kematian sebegitu..




bintang kecik:saya harap entry ni tidak menyinggung mana2 pihak..ini adalah coretan apa yang saya rasa hari ini..bukan apa yang diberitau kepada saya oleh orang lain atau dari suratkhabar..


1 comment:

@xiM said...

tak paham ler..huhu

samat hari jumaat!!
:)