Monday, May 10, 2010

Bila The Team berjimba



Fuuuhh..berpeluh-peluh nak mengorek idea untuk menulis kembali di blog neh..boring kan asik tengok gambo je tanpa jalan cerita.So arini I nak bercerita panjang.Duk situ diam-diam and baca smpi abes.Tak baca siap la korang..


Selepas acara menampar bola di UPSI (sila lihat entry lepas untuk penerangan lanjut), ahli-ahli The Team dan bukan ahli yang lebih kepada untuk mencukupkan korum pergi ke Sungai Kalumpang untuk berjimba..eceh..main sekejap jer.Berjimba memang lebih-lebih la kan.Adatla tuh...dah menang dan menempuh pancaroba untuk menang dalam permainan menampar bola,kita kenalah menyeronokkan diri...ok ok..dh merepek kat sini..Yana ni lambatla.intro panjang sangat..



Bila tengok gambo ni balik,ada sedikit 'marah' bagi Cik Yana sebab melihatkan diorang seronok bergambar tapi I tenggelam di dalam selut separas betis..siot nyer selut..macam dah takde tempat lain pulak dia nak menyelut..haiiisshshhh..dahla dengan bawak periuk belanga bagai kan..mencabar siott...



aksi mencari tempat untuk berkhemah..persoalannya ada ke khemah??



Si Bob yang tolong hayunkan titi gantung sampai Kak Mas pucat-pucat lesi untuk melintas..kak Mas kan gayat..






uwwwww....








"bukak la mata tuh bebeh ooiiii...dah segaris jer tuh"



Sila la jangan muntah tengok aksi-aksi berkenaan.Ni baru sket jer gambo yang ditayangkan..ada lagi tapi tak smpi hati nak letak..takot muntah ijo tak berenti 4 hari 4 malam..



No comments: