Friday, April 2, 2010

Summary

1.Diri Sendiri
Saya penah citer kat entry lepas yang bila malam jer saya akan demam kan??Macam takut jer lah..Kot2 saya ni berpenyakit kan.Emm..rasa-rasa nak gi cek tak?nanti doc tu cakap I ngada-ngada pulak.Baru demam sket dah gi spital.Tapi kan,skang ni banyak je penyakit-penyakit baru tiba.I pikir lepas ni lah..hehehehe..Skang ni dah bulan April kan.Cepat betul masa berlalu.Boipren pun takda lagi neh.aiyoooo...(sila la muntah)

2.Kerja
Minggu ni saya agak stress lah.Naik sakit-sakit kepala dan badan dibuatnya.Audit pulak minggu depan tapi ada banyak lagi benda saya tak update.Tak sempat nak buat.Malas pun ada."adikku" bercuti di Bangkok so takde semangat nak buat kerja.Kalau dia ada tu kurang sket stress saya.Dia akan sentiasa buat saya gelak.Saya sangat sayang "adikku" yang sorang ni.Persis ex-partner saya iaitu Kak Mira.Bahagia betul bila buat keje dengan mereka-mereka ini.

3.Trening/The Team
Tahun ni agak padat betul jadual The Team.Sentiasa ada game.Best jugak sebab boleh berjalan-jalan ke serata negeri.Kitorang pun semakin rapat dan kurang sudah adegan sentap-sentap.Semua hepi.The Team untuk versi lelaki pulak,punyala tak boleh berenggang ngan kiorang.kalau nak kemana-mana asik nak ikot jer.Makan pun nak sempit-sempit satu meja..Kalau perempuan tak trun trening,diorang pun taknak.Sanggup berlatih bola jaring skali tu.Punyala bersemangat.Comel betul.Hehehehehe..."Kakak-kakak sayang korang..hahahaha"..ayaaaaaat nak bajet hot jer.

3 comments:

@xiM said...

bila tuan rumah nak ke bangkok pulak??heheeee

ddyana said...

fulus lebih sket..bolehlah

wienie said...

"Skang ni dah bulan April kan.Cepat betul masa berlalu.Boipren pun takda lagi neh.aiyoooo..." AYAT X BOLE BLAAAA...HEHEHE