Thursday, February 11, 2010

Saya guna ni,anda bagaimana?



Tajuk leh wat korang pengsan 8 jam..
Drama tak hengat dunia...
hehehe..
nak citer sket pasal penjagaan kulit muka.
taula muka korang halus mulus putih gebu..
kulit i tak mulus...cam kulit buaya je ghupenya..
Dedi pernah bising-bising sebab saya tak jaga muka betul-betul..
Dia takut muka saya berjerawat balik macam 6 tahun lepas...
Dedi memang pengomen tegar kalu tengok muka saya berjerawat ke hape..
sensitip betoi..
Bukan tak nak jaga tapi saya tak jumpa produk yang betul-betul serasi dengan saya..
Semuanya serba tak kena...




Keadaan muka pada 6 tahun yang lepas..jangan gelak-gelak..lempang kang..



Sekarang muka dah ok kan..
Jerawat takde..
Parut je tinggal..
hehehehe..
maintain hot.
hahahaha...
over nyer..




Saya cuba produk Dermalogica ni masa buat facial di Aster Spring..
Saya nak beli, tapi mahal sangat...
Tak mampu rasanya...
Tapi sangat serasi dengan saya...
Nak mintak Dedi,segan la pulak..
Sejak bila saya jadi pemalu ngan Dedi ek??hahaha..
selalu reti pulak mengada-ngada...




Last last Dedi blikan Cell Act..
dia cakap ok..
dah dia belikan..ok je la ek..
hehehhe..
tapi...
saya kena bayar dia balik..
Dedi suh bayar secara ansuran..
ceh..baik saya beli Dermalogica..
sama harga jer...
tipah tertipu...



bintang kecik: Saya dah dekat sebulan guna produk Cell Act ni.sangat serasi..suka..suka..suka...tak suka time membayo jer...hahaha..


2 comments:

zielalala... said...

gambar ku ada disitu..kurus lagi time tuh..huh

ddyana said...

i pun kuyus jugak..hahaha