Monday, June 15, 2009

Lagenda Budak Setan








sape penah baca buku ni???
bestkan..best sangat-sangat
bagi yang tak penah baca tuh,anda disarankan untuk membacanya sekarang..
buku ni saya baca zaman-zaman skolah menengah..
zaman tergedik-gedik nak ada boipren yang hebat,ensem,gagah perkasa n etc walau hakikatnya saya takda boipren time skolah..hahahaha..(xda boipren bukan sebab tak laku ok tapi sebab saye bersekolah sumer pompuan so sukar untuk mencari boipren-bley trima tak alasan neh??)..so,bila baca novel ni,mesti berangan jadi Ayu..hehehe..dapat pakwe macam Kasyah.


smalam baca paper dan diberitahu novel ni akan difilemkan..
tak sabar nak tunggu
harap-harap sebagus novelnya..
cuma saya tak dapat bayangkan Lisa Suriani berlakon jadi Ayu...boleh ke dia berlakon sebab tengok lakonan dia sebelum ni,kaku jer(pendapat saya lah).Fared Kamil pulak akan memegang watak Kasyah dan Que Haidar sebagai Azmi.Farid Kamil ok lah la jugak..saya dapat bayangkan dia jadi Kasyah...Que Haidar pun ok..dia kalu jadi jahat memang real..


Apa-apa pun saya harap sangat la filem ni sebest novel dan tidak melalut-lalut(paham-paham jelah citer melayu kan..mesti letak plot makan-makan,nak stat keta,berbincang dgn ibu bapa,jumpa bomoh,jumpa doktor yang nampak sangat hafal skrip,berkebun,rumah yang cantik padahal keje kilang or part time McD..dan part diorang mesti lama).Tak faham tul nape kena letak benda2 tak penting tuh..tak wat research kot..ok2 saya dah melalut nih..Gud Luck to Director yg akan mengarah citer nih..(sori la sebab tak tau nama director tu..)..Harap-harap citer ni akan best




bintang kecik:sokonglah industri hiburan tempatan


2 comments:

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

saya pernah!!!!!!sgggtttt best!!!baca dari 1st buku smpi yg nie...katerina pun baca..hehehe... beranagn2 dpt pakwe mcm kasyah...hahaha.. hrp2 film nie sehbt novel2 grpan ahadiat...

ddyana said...

betul2..buku ni mmg best.baca byk kali pun nangis2..huhuhu..harap2 la filem ni sebest novel ek