Thursday, May 28, 2009

The Team vs Arkib Negara




Seperti yang dijanjikan(sila baca entry ini ala-ala Kamaruddin Mape membaca berita sukan..baru ada feel..),di sini saye mempublishkan entry mengenai perlawanan bola tampar diantara The Team dan Arkib Negara.



The Team bersama kumpulan Arkib Negara



sesi warming up



diorang ni memang pantang nampak camera..haish.kena kikis sifat ni dalam diri masing-masing sebab akan mengakibatkan camera anda penuh dengan gambar rakan-rakan anda..dimana gambar anda??tidak ada bukan..sila kasihani diri anda sendiri..



muka diorang lagi!!!..padahal masa ni dh stat game...kan saye dah cakap..gambar diri sendiri tidak ada kerana lebih memfokuskan kepada kawan-kawan..kesian lagi kepada diri sendiri..



bersemangat,kusyuk dan tawadhuq



gaya seperti jurulatih pasukan tapi anda jangan tertipu kerana mereka hanya player(dalam bahasa melayu adalah pemain dan bukan kaki perempuan) yang datang memberikan semangat kepada kami yang sememangnya bersemangat..



waaaa....semangat inilah yang diinginkan..contohi beliau..contohilah..toloonggg sanga-sangat..contohilah beliaauuu..ooohhh ingin menitiskan air mata..



fokus beliau amat tinggi..tahniah!!!



pasukan yang tau diorang akan kalah tapi wat muka gerun supaya kami berasa gerun padahal kami x gerun sedikit pun(blah la yana..sape agaknya yang menggeletar kaki tangan dan mulut asyik membebel pada abang kapten merangkap penyelamat sebab beliau berdiri jauh dari diri beliau??....ooh tidakkk..)



muka-muka yang menang....pose ni sangat istimewa..memang istimewa..skali lagi ingin menitiskan air mata..



saper cakap bila tangkap gambo xleh korek tinga?? saper cakap haaa?? ni buktinya...



kami dah tau akan menang sebab tu xda bincang pape sangat..lebih menjurus kepada 'lepas ni nak lepak ktne' dan 'kita g karoke lah pas ni'...dan sumer mengangguk tanda setuju



berasa jakun sebab kat arkib ada munge matahari..


Kesimpulannya :The Team menang straight set..

balik umah dengan Hati munge-munge riang..



3 comments:

Anonymous said...

amboiii...terrernyeee the team neh...agak2 ade setaraf ngan international x???tp yg kompomnye the team ni menang begambau laa..nasib baik buat frenly time keje,kalau x,menang makan skali la kan..kan..kan...hehehehe

rafiqa sari said...

mana pose adik sharlini????? hehehehe.....

ddyana said...

kak mas & cheeqa,
kita mmg sentiasa menang bergambo..paling hebat dan mantap..hehehe..ooh..gambo sharlini xleh letak,nnti takut ada orang tersinggung