Wednesday, April 15, 2009

haaaiiiippp...wachaaaa...




JANGAN TERPEDAYA DENGAN TAJUK DI ATAS!!!



huwaaaa...x cukup tido..


sebabnyer...???


dah 2 ari member saye yang ada masalah(mcm masalah negara jer..padahal pasal gf dia) duk
kaco tido saye yang indah..


dia xleh nak tido,dia kaco saye..


leh lak macam tu kan...adoi..sangatla kejam..


cakap thru fon smpi 2 -3 jam...


saye ni dahla kalo x cukup tido akan "meragam"..wat keje sumer serba x kena..


tapikan,member nyer pasal..layankan aje..


orang tgh ada masalahkan..nnti time kiter ada masalah tak tau la pulak mcmana..


nasib arini my boss xdo..kalu tak mau tersengguk2 masa wat keje..


malam ni harap2 leh tido dengan lena..
(dia kol tadi bgtau dah berbaik dengan gf dia balik..alhamdulillah..lega atiku)


"incik ewan,sila jangan kaco saye malam neh.."


saye nak tido..zzzzzzzzz




bintang kecik:ayin,aku x kaco ko kan time aku ada masalah dulu??hehehehe..aku kaco sket2 jer kan..kan...hehehehe...izan,kiter pun x kaco izan kan..kan..kiter baik kan..



5 comments:

Izzatul Azma said...

hehe
kawan.. kwan jugak
tdur, tdur jugak.. nak2 plak esoknya kan keja..
kte penah gak layan kwn de prob ms tgh tdur, angkat gak call wpun kul 3 pagi.. tp takla smpi 2-3 jam dok dgr citer dia je :D heee

kdg2 x layan call ms tdur bukan makna kte x peduli

bozzobattousai said...

klu malas nak layan tutup je tepon...

proud parents said...

aku kaco ko adelaa babe tengah2 malam dulu..hahaha..tapi takdelah selalu kan?hohohoh..alaaa.kite paham2 sendiri la kan when is the best time nak ngadu..ni kalo tetiap malam,aku pon hangin..tido itu lagi penting woi..hahaha

ddyana said...

pas ni,saper kol lepas kul 12 tidak akan dilayan..hehehehe

proud parents said...

aku slalu nak tido mmg silent terus tepon..ahahah...tidurku jangan diganggu ok..haha