Thursday, February 19, 2009

Kawan Saya - part 1




Ramai member-member saye yang akan berkahwin tahun ni..naper tahun ni ek?tahun mengawan sedunia ker?hehehehe...my best best best friend Ayin adalah salah sorang yang ada dalam list wedding of da year (nape ko nak kawin cepat haa Ayin??naper??dh gatai ek?)..im veri veri hepi for her tapi pada masa yg sama saya rasa sangat sangat sangat sedey..



'sekadar gambar hiasan-kredit to Aximud utk gambar ni'


Makin dekat tarikh dia nak kawin...makin sedey saya rasa..emo seh...takut akan kehilangan dia.ktorang dah berkawan since tingkatan 3.Dia lah tempat saya luah perasaan,nangis malam2,tengok wayang sama2,men'chubbykan' diri sama2,wat jahat kat skolah,tiru masa exam dan etc....(mandi n g toilet dak ah same2).Pendek kata kawan masa susah n senang saya...


Tapi pape pun aku tumpang gembira ko akan berkahwin. Dari dulu lagi ko cakap nak kawin ble umo ko 26..Makbul doa ko ek..hehehe..Tambah lak dapat kawin dengan incik Afi kepala mereng tuh(hahaha..jangan mare yek incik afi)..u deserve da best beb...korang memang sesuai daaaannn dia memang sekapla dengan geng ko hehehe..ko akan gelak sampai tua la weiii .hehehehe.




gambar Ayin masa bertunang..Santek kan???kawan saye mmg santek..hehehe




Ayin n incik Afi...



antara member-member saya kahwin tahun ni;


Yusyida-MGSians
Babe-MGSians
Che Li-MGSians
Aida-MGSians
Wan Sajidah-member sek.rendah SKSR


itu jer yang saya teringat skang ni..ada saper-saper yang tertinggal ke??kalu ada tuh..sori la ek..bukan terlupa kat korang tau...aku x ingat jer.heheheh



Yusyida n Me..

Aku doakan perkahwinan korang kekal hingga ke akhir hayat.kalo aku x datang majlis korang,harap maaf ek...



bintang kecik: beb,masa aku tulis entry ni,aku rasa cam nak nangis.air mata bergenang.isk..isk.ailebiu

2 comments:

wienie said...

yg empunye blog ni bila plk nak tmt kan zaman solo...klu nak thn ni pun sempat lagi baru je nak msk bln March hehehhe....masih ada 9 bln lg...sempat tu nak buat persiapan...hahhah...

proud parents said...

ya Allah,janganla sedeh weiii..bukannye kite tak dpt jumpa lepas aku kahwin nanti.macam la aku nak pindah jauh pon..ihihih..apele ko.xpe..aku doakan ko jmp jodoh cpt2 k..insyaAllah ade tu..just open your eyes,open your heart and open your mind diyana anak pak jakpooo.hehehe