Saturday, January 24, 2009

saya suka bila.....

saya suka bila dia datang kl secara mengejut...SURPRISE

saya suka bila dia buat-buat lupa nak bg present masa bday saya tp dia poskan hadiah sebulan selepas tu...SURPRISE

saya suka bila dia main sorok2 dalam kedai Jigsaw Puzzle...SURPRISE

saya suka bila dia kecikkan mata dia...COMEL

saya suka bila dia main sorok2 kat MPH n pura2 kusyuk baca dictionary...HAHAHA

saya suka bila dia membebel...COMEL

saya suka bila dia susun sudu,garpu n tisu sebelum stat makan...KEMAS

saya suka ble dia marah sebab saya nyanyi lagu JANUARI...dia kata lagu 2 badluck..

saya TAK suka bila dia dah .......

.................

macam ni lah jadinya kalau kita rindukan seseorang tapi dia xda depan kita...dan dia x akan datang walau mcmana kita rindukan dia...



bintang kecik: aku tau ko akan marah kan aku ble ko baca entry ni kan Ayin...hehehe...nak wat camne...aku rindu kan dia...

6 comments:

zielalala... said...

bkn ayin je marah..hamba pn marah ni..

ddyana said...

dah agak..izan pun mesti marah...hahaha

bozzobattousai said...

mana ko tau dia buat2 lupa nak beli hadiah? dia memang lupa kot? he he he...

rafiqa sari said...

huhuhuhu..... WINDUnyeeeeeeee.... mcm tau jer sape.....

wienie said...

sudah sudah lah tu...........membazir wak2 mu aje......hehhehe

proud parents said...

malas and wasted je nasehat ko macam2..tp gituu jugakk!!tengok..bukan aku je yg marah..hehe..

~ayin~